A0:  سبک مار در کونگ فو

مار ، حیوانی بسیار آرام، فوق العاده هوشیار و بسیار سریع میباشد، دارا بودن این خصوصیات باعث گشته تا سبک مار بعنوان یکی از سبک های بسیار مطرح و قدرتمند در شیانگ شینگ چوان  مورد تمرین واقع گردد.
در واقع مار محضر قدرت کوندالینی و انرژی چی میباشد و تمرینات و فرم های تکنیکی مار بیشتر به منظور بیدار کردن نیروی درونی چی طراحی و تمرین میگردند.
مار میتوانند در لحظه قدرت فوقالعاده تولید کرده و آنرا آزاد نماید به همان طریق تکنیکهای موجود در سبک مار در شیانگ شینگ چوان نیز از همان قاعده پیروی میکند و تکنیکهای سریع و لحظه ای از خصوصیات این سبک میباشد.

بدلیل دارا بودن نیروی چی و حفظ این نیرو در خود ، هنگام اجرای تکنیک در لحظه قادر است این نیرو را رها کرده و مهاجم را با نیرویی هولناک مورد حمله قرار دهد.
مار ساکت عمل میکند، تکنیکها و دورانهای آن اول بصورت دفاع و سپس تبدیل آن به ضربات صورت میپذیرد.
تکنیکهای دست در مار بیشتر با نوک انگشتان و کف دست و یا تیغه دست صورت میگیرد. اصول تمرینات فرن های مار بر بیداری بیشتر نیروی چی قرار دارد.
بدلیل نیاز به انعطاف بدنب بیشتر و دوران گیری تکنیکی بهتر فرم های مار معمولا"  پس از فرم ببر آموزش داده میشود.



نظرات شما عزیزان:

milad
ساعت17:45---9 مهر 1393
سلام دوباره
فرق پرتوآ با فوتوآ چیه راستش من تازه می خواهم شروع کنم برای همین می خواهم یکی رو انتخاب کنم و ممون از این که جواب سوالو می دی
پاسخ:سلامممم فرقش تو فرماشه فرمای توآ نسبت ب پرتوآ‌ طولانی ترو سختره ولی خیلی قشنگه فرمای پرتوآ هم قشنگه ولی ب سختی توآ نیست...


milad
ساعت0:40---8 مهر 1393
سلام سبک مار زیر شاخه کدوم نوع گونگ فو هست منظورم اینه مربوط به وینگ چون هست یا فوتوآ یا چیز دیگر؟؟؟
پاسخ: سلام دادا من سبکم کونگ فو پرتوآست فرم مارم دارم کار میکنم ولی فک کنم داخل تموم سبکای کونگ فو باشه...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: کونگ فو ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 25 دی 1392برچسب:مار ,کونگ فو,تکنیک, | 13:19 | نویسنده : AMIR ARSALAN |

.: Weblog Themes By AmirBahal :.
 cache01last1437485869